2009-04-19

Några LOs från Inkywings Cybercrop

Ja, nu var det återigen länge sedan jag uppdaterade. Jag har scrappat en hel del men det är så tråkigt att fota och redigera och sen lägga upp på bloggen. Den tid man inte scrappar har man antingen saker som man måste göra eller så är man ute nu det är så fint väder (Nu blommar maskrosorna för fullt härnere!).
Inkywings har haft en Cybercrop och här kommer några av mina bidrag:

Påskpirat: Ja, foto har ni ju redan sett men det blev snabbt en LO då utmaningen var att man skuelle använda påskfjädrar på LOn samt en av Inkywings egna stämplar. Då jag bara har journalingstämplar från dem samt en dödskalle så blev det denna LO där det passade med både påskfjädrar och en dödskalle.
Ja!, det blev måål! : Här var utmaningen följande:
"Du måste fylla följande kriterier på din LO
1. Jag vill se prickar/cirklar. Inte endast en eller två utan jag ska se dem utan att leta.
2. Minst en spets alt. band måste användas (Punchinella räknas inte)
3. Lo'en ska ha minst två fotografier.
4. Du får inte använda någonting brunt. Enda undantaget är fotografierna.
5. Titeln/Rubriken får inte innehålla färre än två ord.
6. Du får inte riva eller skrapa dina papperskanter. Dvs Bara rena skär, ingen Edge Scraper el. dyl. I övrigt får Lo'en innehålla vilka material som helst och följa vilket tema som helst.

Framtiden är klar: Här skulle man följa en skiss.

Ja, det var jag hade att bjuda på nu.
Jag har dock fotat en hel del fler saker så fler foton kommer inom överskådlig framtid.
Hej så länge!

Inga kommentarer: