2011-12-05

Julklappstips!

Här kommer några julklappstips:


5. Svart klocka med hjärtan
Längd ner till klockans övre del: ca 77cmFrån klockans övre del ner till slutet av hänget: ca 12cm. Bak i nacken är det ett karbinlås samt en förlängningskedja på 7cm.
Närbilder..


6. Röd klocka med rosor
Längd ner till klockans övre del: 82cm Från klockans övre del ner till slutet av hänget: ca 11½ cmBak i nacken är det ett karbinlås samt en förlängningskedja på cm.
Närbilder...


Klockorna ser ut att vara väldigt långa men det beror på att min "modell" har stl XS och en mkt liten byst. På mig ser de inte lika långa ut därför är det viktigt att ni mäter på er själva om ni tycker längden verkar bra. Jag kortar dem de gärna utan extra kostnad.

Pris 300:-/st

Tyvärr kan jag inte lämna någon garanti på klockorna men urverken är helt nya när jag köper dem och den lilla plastpluppen vid snurrgrejen på sidan sitter kvar när ni får klockan.


Tack för titten! :)



Inga kommentarer: