2011-03-21

Weee!

På pyssel.net har det varit cypercrop och jag deltog för första gången med enbart smycken och inget scrappat.
Kriterierna var: "Skapa ett eller flera smycken i färgerna blått, vitt och genomskinligt. Väljer ni att ha metall också, så skall metallen gå i silverfärg."
Och gissa vad?! Jag vann!!! :D
Här ser ni vad jag vann med:

Jag vann ett presentkort på 225:- på Pärlgrossisten.

Det andra bidraget som jag faktiskt blev tvåa med (men utan pris) får ni se imorgon ;)

Vill ni köpa det vill jag ha 200:- för det

*SÅLT*

Tack för titten! :)



4 kommentarer:

Miapuh sa...

hurra hurra hurra hurra
Grattis =)

Erika sa...

Grattis! Så läckert, klart att du vann med det.

Andrea sa...

Det är jättefint! Klar vinnare ;D
Vad vann du då?
Kramar

Anonym sa...

Mamma:
Jättesnyggt!
Grattis!