2011-01-24

Jag är ledsen att jag inte uppdaterar i bloggen så ofta som jag brukade göra. Min hälsa är inte den bästa och i mellandagarna blev jag inlagd i drygt en vecka. Jag har länge velat visa er mina fina julklappar jag fick av några pysselvänner och nu i slutet av januari får ni äntligen se dem.

Det här fina silverarmbandet som man ska trä
berlocker på fick jag har allra sötaste MiaPuh.

När det här från Annali damp ner i brevlådan så blev jag förvånad
men jätteglad. När jag sen läste lappen kom det nästan en tår,
hur gulligt skrivet är inte det då?
(Angående att hon är envis är för att jag sa att hon inte behövde
stansa någon stav åt mig) På staven står det Love på framsidan,
sen på de tre andra sidorna är det min sambos namn
samt mina två barns namn.


TACK så jättemycket båda två! Jag blev så himla glad, ni förgyllde verkligen min tillvaro!

Kramar från


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka vänner du har! Kram