2010-11-13

Julkortstillverkning på sjukhus..

Jag är ledsen att det varit så himla dött i bloggen ett tag. Jag hamnade nämligen lite akut på sjukhus och därför blev bloggen och pysslandet lidande (såklart). Scrappare som man är kunde jag dock inte låta bli att packa ner de uppstämplade julmotiv jag hade liggandes samt mina copics/promakerpennor.
Så här får ni se hur det ser ut när en scrappare ligger på sjukhus när det är julkortstider. ;)

(Lägg märke till blomkrukorna och den gamla handskartongen som jag
snabbt förpassade in till mitt rum som PM-penneförvaring ;) )

Jag är fortfarande inte bra så uppdateringar här sker utifrån hur jag mår....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är hemma vid dina vanliga pennburkar! Hoppas du orkar göra en massa julkort med det du färglade på sjukan! Kram mamma

DesignAnnique sa...

Men hörru, vad har hänt? Nu blir jag ju orolig! Hoppas du mår bättre nu iaf...