2010-10-23

Vänskapsgåvor

Mina två bästa väninnor har det jobbigt i sina liv just nu (dock av olika anledningar) så jag ville skicka dem en hälsning med några ord om att jag finns för dem där trots att jag är 45 mil ifrån dem. De fick i stor sätt likadana saker men med lite skillnad beroende på deras personlighet och problem.

Först ett kort. korten var likadan så jag visar bara upp ett här.
Motivet är målat med Promaker.pennor.

Rosor som jag blingat med hjälp av Sekuras glitterpenna.

"Vimpeln" med texten..

Vingarna är målade med twinklings så att de får en skimrande effekt,
dock lite svårt att få fram på fotot.

Baksidan av kortet.
(I brist på personlig stämpel har jag skrivit ut en cirkel med text som
jag sen klippt ut med en mönstersax och sen målat runt med samma
promakerpenna som det röda på framsidan av kortet.)


Sen fick de varsitt smycke. de är likadan till skillnad mot läderbandet.
S fick ett vitt och P är svart då jag tror att det passar dem bäst?

Närbild





Sen gjorde jag kylskåpsmagneter.
På bilden nedan ser man en av varje. De fick vissa likadana
medan vissa fick bara en av dem då det passade just den
personen och dennes problem.

Tack för titten! :)

Inga kommentarer: