2010-08-31

En exploding box till pappa

Pappa fick en exploding box med foton på sina barn i födelsedagspresent av mig. Tyvärr ville inte solen kika fram den dagen jag var tvungen att fotografera boxen och eftersom jag inte längre har boxen här får ni stå ut med de dåliga fotona.
På biljetterna jag skrev ut la jag in pappas
födelsedagsdatum som "sifferkod". Vill ni
göra egna biljetter finner ni mallen här.

Närbild på blommorna och biljetterna.
Jag valde färgen vinröd då det är en av pappas favoritfärger.
(dessutom är jag lite anti att det alltid måste vara blått i olika nyanser
så fort något ska skapas det manliga könet :P )

Här insidan med det först lagret foton. Då jag gjorde boxen bakvänt
denna gången dvs fäste fotona efter jag satt ihop boxen blir
det så svårt att fota de andra lagren så det skippade jag helt.
(Jag är hon högst upp till vänster ;) )

Samma sidan som ovan bara vänt 180 grader.

På undersidan av boxen satte jag ett foto av mig och pappa
istället för det vanliga "Handgjort av".

Visst är det ett mysigt foto? ;) :)


Tack för titten! :)

6 kommentarer:

Andrea sa...

Superfin!

Dagge sa...

Står numera på hedersplats på Sinsen Kultursenter i Oslo! :-)

AMA sa...

Kom inte å försök påstå att din FARSA är född 10/7-74?!
Har du fått betalt av honom för att påstå det eller? *s*

Mella sa...

Om du kikar närmre ser du att det står 100714. ;)

Lilltolen sa...

Kalasbox och fotot på dig och din pappa är ju magiskt. Ha det gott!

Ingalill sa...

Jättefin! Tack för din kommentar, motivet på bokmärket är en nedladdningsbar "stämpel", minns tyvärr inte var jag hittade den...