2010-01-12

Canvastavla som julklapp

Här kommer lite foton på en canvastavla (20x20cm) jag scrappade och gav bort i julklapp. Personen som fick den är intresserad av musik, fotografering..och som ni ser av att äta ;)
..och så lite detaljbilder :)
Stjärnbradsen vet jag inte var den kommer ifrån
men om någon vet var man kan köpa fler vill jag gärna veta var.
Kameracharmen och kedjan har jag fått i RAK från Mia.
Här kan man se crackle painten lite tydligare.
Stjärnan, som egentligen är två, består av
chipboard (silver) och metall (lila).
Svarta häftklamrar, svart magic mesh, svart pearlmaker
och en sk. "snap" som ser ut som en skruv.

..och som vanligt är bilderna klickbara så att ni kan se dem större om ni vill :)

Tack för titten! :)

9 kommentarer:

Alien Bling sa...

ooh I like! :D Både foto och tavla. Texten är ju klockren. *hihi*

DesignAnnique sa...

Läckert! Har precis köpt samma papper tror jag och fick en idé om vad jag ska göra... Fast jag hade ju förstås behövt stjärnbrads och en kedja, så det kanske är lite svårt :) Oavsett vilket är din canvas SUPERFRÄCK!

Malin/Turbomalin sa...

Superhäftigt, och titeln är så sann så :)

Petra sa...

Läcker, härliga detaljer, underbart upplägg.

Maiden sa...

Otroligt läcker!! Rockar fett! ;-)

Gurkiss Scrappande sa...

Himla snygg och cool :)

Kram Gurkiss

Ulle sa...

Wow! Vilken otroligt läcker LO!

Annica sa...

Så läcker!!

Hella sa...

oh, va läckert! kunde varit jag som gjort denna ;) lite min stil mer privat!

Välkommen till StoryHouse förresten!