2009-10-22

Två Sarah Key-kort

Usch, jag är så dålig på att uppdatera bloggen men i nuläget har det inte blivit så mycket scrappat. Det är så mycket annat som händer. Jag har iallafall knåpat ihop två kort. De kanske ser lite tomma ut men det är för att jag sparat plats för en text ex. grattis, hej, kram eller vad som nu kan passa när jag ska skicka det och vem som ska få det. Det är svårt att fota nu när det är så mörkt men ni ser ju på ett ungefät hur de ser ut iallafall.

Ett grönt och lila kort. Pappret kommer från MME.
Cirkeln i mitten är baksidan på pappret.
Bladen är från en ljusmanchett jag köpt på loppis.
På det här kortet kan man verkligen ana hur fel färgerna
blir när man fotar på hösten/vintern. De ljusa rosorna är ljuslila
och inte rosa och de mörkare rosorna är mörklila inte vinröda.
Båda papprena är lila. Det bakersta är ett ljuslila mullberrypapper
(i samma nyans som det ljust lila på hennes klänning).
Stämpeln jag använt är en Sarah Keystämpel
som jag lånade av Anki på en träff i våras. Tack för lånet! :)

Inga kommentarer: