2009-07-22

Tillbaka

Så..då var jag tillbaka igen..har varit borta ett tag.
Här kommer mina alster från Cybercropen som svensk scrapbooking hade midsommarveckan:

Sebastian vill aldrig fotas numera men så kom jag på den smarta idén
att gå igenom fotona han tagit med mobilen..hehe *grym moder*
Samuel på sina nya cykel- en tvåhjuling!
(Nåja..en fyrhjuling snarare ;) )

Samuel hjälper mig att städa..
men det hela gick över till att bli en "rockkonsert".

Samuel åker tåg tidigt på morgonen..

Nu är det slut på semestertiderna inom sjukvården. Tider för nya besök hos alla möjliga läkare dimper ner igen..nåja, jag slapp ju läkarbesök i en månad iallafall (bortsett från en provtagning på vårdcentralen) så jag ska väl inte klaga.
Har mer att visa upp men det tar vi en annan dag..
Ja, just det..mot mina principer har jag gått med i facebook, mest för att kunna hitta folk "från förr" och kunna se deras bilder. Jag kommer själv inte lägga upp bilder där då villkoren för att gå med där innebär att jag ger facebook rättigheterna att göra vad de vill med mina bilder och det har jag ingen lust med. Ni som vet vad jag heter på riktigt kan hitta mig där.
Hej så länge!


Inga kommentarer: