2008-09-03

Mitt bidrag till Brunkullans första deltävling

Här kommer mitt bidrag till Brunkullans första deltävling. Man skulle inspireras av en bild med höstcerisa blad och en vemodig sångtext om sommaren som snart tar slut (Tove Janssons Höstvisa) Ända sedan jag såg bilden vi skulle inspireras av första gången har jag haft ett och samma foto i huvudet hela tiden. Jag ville egentligen inte scrappa den eftersom jag inte gillar fotot direkt och jag har massa nya bilder som måste scrappas först. Min BOM (= Boken Om Mig själv) har jag visserligen köpt ett pärm för men jag har ännu inte börjat med den. Efter att ha gått och "grunnat" på den här utmaningen ett bra tag så fick jag ge mig eftersom jag inte kunde släppa fotot jag hade i huvudet.
Därför: Varsågoda här bjuder jag på mig själv en smula. =D En uuuunderbar bilddokumentation på mig anno 1986 i en volangkjol.
Det är för övrigt min första LO i 8"x8" (ca 20x20) vilket var lurigare än jag trodde att göra. (Allt var ju för stort )

PS. Idag är jag hemma och VABar. Sonen är feberfri och verkar inte ha lika ont i halsen så nu verkar det ha vänt. :)

Inga kommentarer: