2011-12-09

Handgjorda örhängen i 925 sterling silver

Jag har gjort örhängen där alla metalldelar är i rent silver rakt igenom.
Till dessa örhängen har jag dessutom äkta Swarovskikristall i olika färger, allt för en lite lyxigare känsla och ett lyxigare utseende.

Jag vill påpeka att smyckena är helt handgjorda och är därför ej helt perfekta som köpta fabriksgjorda smycken kan vara.


12. Med en 6mm stor smaragdgrön kristall.
Örhängets Längd: ca 3,3cm

*SÅLT*


13. Med en 6mm stor Crystal AB kristall.
(Crystal AB=genomskinlig som skimrar i olika färger)
Örhängets Längd: ca 4,3cm
Pris: 249:-


14. Med två 4mm stor ljusblåa kristaller.
Örhängets Längd: ca 2,8cm exl krok
Pris: 279:-


15. Med en 4mm och en 6mm stor smaragdgrön kristall.
Örhängets Längd: ca 3,8cm exkl.krok
Pris: 295:-



16. Med två 6mm stora crystal AB kristaller.
Örhängets Längd: ca 4,2cm exkl. krok
(På fotot har det ena örhänget vridit sig lite
så de ser mycket mer olika ut än vad de är i verkligheten)
Pris: 295:-



17. Med en 6mm stor crystal AB kristall.
Örhängets Längd: ca 3,7cm exkl. krok
Pris: 325:-



Här kan ni se att jag även gjort öronkroken
så att den ska passa i stil



I priset på mina örhängen ingår alltid:
* Frakt i skyddande vadderat kuvert
* En söt och praktisk organzapåse att ha dem i när de inte används.
* Genomskinliga gummipluppar att ha bak på örhänget för att inte riskera att tappa det



Tack för titten! :)





Inga kommentarer: